سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کپی نت - دانلود

اینجانب جــواد سقـای حسینـی مـدیریـت مجموعه سـایتهـای کپـی نت مرند ،علاقه مند هستم دانشی را که می آموزم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از ایـن کـــار لـذت خـاصی مـی بــرم امیداورم در ایــن سایت اوقات خوشــی داشتـه باشیـــد و از مطـالــــــب استفاده ببرید .

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

کپــی نــت دانلـــود نــرم افزار +آموزش

چت روم


 

امکانات دیگر



بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 194268

 

معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع:نرم افزارهای فارسی | نویسنده: جواد سقای حسینی
فارسی ساز آفیس 2010 با غلط گیر فارسی

سرانجام بسته نرم افزار فارسی ساز آفیس 2010 نیز توسط مایکروسافت ارائه گردید. پس از ارائه نسخه موفق فارسی ساز آفیس 2003و  2007 که با استقبال بسیار زیاد توسط کاربران فارسی زبان از این فارسی ساز واقع شد. شما پس از نصب این فارسی ساز بر روی آفیس 2010 خود علاوه بر فارسی شدن تمامی بخشها و منوهای آفیس 2007 امکان جدیدی به این نسخه از فارسی ساز اضافه میشود که بدون شک یکی از بهترین امکانات ارائه شده برای نسخه آفیس میباشد، اضافه شدن غلط گیر فارسی یا همان Spellcheck میباشد. که با استفاده از این امکان شما میتوانید غلط های املایی خود را در متن تایپ شده یافته و آن را تصحیح نماید. با نصب این فارسی ساز شما میتوانید تغییرات عمده ای در نرم افزارهای Microsoft Office Excel 2007 , Microsoft Office Outlook 2007, Microsoft Office PowerPoint 2007 ,  Microsoft Office Word 2007 داشته باشید. برای نصب این پکیج شما میتوانید پس از نصب آفیس 2007 در ویندوز های ایکس پی، ویستا، ویندوز 7 این فارسی ساز را نصب نمایید.

 

بسته رابط زبان (LIP) برای Office، نسخه ای با ترجمه تمامی بخش هایی از Office ارائه می دهد. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند. این یسته محیط نرم افزار های
- Microsoft Office Excel 2010
- Microsoft Office OneNote 2010
- Microsoft Office Outlook 2010
- Microsoft Office PowerPoint 2010
- Microsoft Office Word 2010
را به فارسی تغییر خواهد داد.

پسورد فایل فشرده :copynet

حجم فایل :16.9 مگابایت

 

نسخه 32 بیتی لینک دانلود مستقیم

نسخه 64 بیتینسخه 64 بیتی فارسی ساز افیس 2010

برای تغییر رابط کاربر خود به زبان Microsoft Office Language Interface Pack 2010- فارسی، این مراحل را دنبال کنید:

1.   Microsoft Office 2010 Language Preferences را از منوی Start/All Programs/ Microsoft Office/ Microsoft Office 2010 Tools انتخاب کنید.
2. در انتخاب زبان نمایشی و راهنما، تحت عنوان زبان نمایشی زبان موردنظر را انتخاب کنید و روی دکمه Set as default کلیک کنید.
3. در انتخاب زبان های ویرایش، زبان موردنظر را انتخاب کنید و روی دکمه Set as default کلیک کنید.
4. روی دکمه تأیید کلیک کنید.

 

 



تبلیغات