سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کپی نت - دانلود

اینجانب جــواد سقـای حسینـی مـدیریـت مجموعه سـایتهـای کپـی نت مرند ،علاقه مند هستم دانشی را که می آموزم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از ایـن کـــار لـذت خـاصی مـی بــرم امیداورم در ایــن سایت اوقات خوشــی داشتـه باشیـــد و از مطـالــــــب استفاده ببرید .

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

کپــی نــت دانلـــود نــرم افزار +آموزش

چت روم


 

امکانات دیگر



بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 194344

 

معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع:نرم افزارهای دانلود | نویسنده: جواد سقای حسینی

جدیترین ورژن نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.15.7 Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از 3 برابر و در مواقعی تا 5 برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

آخرین ورژن نرم اقزار IDM

 

پسورد فایل فشرده :‌copynet

حجم فایل :‌4.8 مگابایت

لینک دانلود مستقیم

 

 



موضوع:تبدیل کننده فایل ها | نویسنده: جواد سقای حسینی

دانلود نرم افزار Total Video Converter v3.71

نرم افزار  E.M. Total Video Converter  یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای تبدیل فایل های ویدیویی به یکدیگر می باشد. محیط زیبا و کاربرد آسان آن از ویژگی های این نرم افزار است . و تقریباً از تمام فرمت های رایج پشتیانی می کند .همچنین این برنامه دارای امکانات بسیار زیادی است در واقع تبدیل فایل های ویدویی به یکدیگر تنها یکی از امکانات این نرم افزار به شمار میرود. از امکانات دیگر این نرم افزار میتوان به رایت انواع دیسک اشاره نمود که شما با کمک این قابلیت می توانید فایل های ویدیویی را به شکل های DVD, SVCD, VCD, AVCHD, Blu-Ray بر روی دیسک رایت کنید تا در پلیرهای خانگی نیز قابل پحش باشند. همچنین یکی دیگر از امکانات این برنامه ویرایش فیلم است که می توانید از آن برای بریدن قسمتی از یک فیلم و یا چسباندن دو یا چند فیلم به یکدیگر استفاده کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به پخش تمام فایل های تصویری، ساخت اسلاید شو، فیلمبرداری از دسکتاپ، دانلود کلیپ از سایت های اشتراک ویدیو و ... اشاره نمود.


مبدل فایلهای تصویری و صوتی به یکدیگر

 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابلیت تبدیل فایل های ویدیویی به یکدیگر.
- امکان تبدیل فایل های ویدیویی به صوتی.
- قابلیت ویرایش فایل های ویدیویی.
- قابلیت رایت فیلم بر روی دیسک.
- امکان ساخت اسلاید شو.
- قابلیت پخش تمام فایل های تصویری.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

 

پسورد فایل فشرده :‌copynet

لینک دانلود مستقیم

ادامه مطلب...


موضوع:نرم افزار های خوشنویسینرم افزارهای فارسی | نویسنده: جواد سقای حسینی

دانلود نرم افزار خوشنویسی کلک 2010 پرتابل  kelk 2010 portable

 

kelk 2010 portable

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار کلک 2010 :

 
- دارای فونت های : نستعلیق ، نسخ ، ثلث ، تحریری ، شکسته ، نسخ فارسی ، نسخ بغدادی ، دیوانی خفی ، دیوانی جلی ، رقعه ، لاهوری ، کوفی ، معلی و سایر قلم ها
- امکان استفاده در تمام محیط های نرم افزارهای گرافیکی همچون فتوشاپ
- امکان ذخیره متن به صورت وکتور و برداری
- امکان استفاده در محیطهای آفیس
- قابل اجرا در تمام نسخه های ویندوز
- امکان ایجاد تمام اشکال خاص و بی قاعده خط
- پشتیبانی کامل از فارسی و عربی و حرکات
- ابزارهای متعدد برای ایجاد تنوع در کار
- امکان استفاده از حالتهای پیشفرض
- دارای حاشیه های پیشرفض
- امکان ایجاد آسان جابجائی در کلمات

 

لینک دانلود مستقیم کلک 2010 پرتابل

پسورد فایل فشرده :‌copynet

حجم فایل:39.8

نکته : این نرم افزار در ویندوز 7 ظاهراً به خوبی اجرا نمی شود .



موضوع:فریز کردن ویندوز | نویسنده: جواد سقای حسینی

Deep Freeze Enterprise 7.6.220.4320 قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و ...مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.

برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.
حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

 

بعضی از ویژگی های Deep Freeze Enterprise :

  • امنیت و کنترل ...
  • تنظیمات Administrator با یک کد سفارشی رمز میشود
  • تا 15 پسورد مختلف برای سه حالت از پیش برای Workstation ها قابل تنظیم است و می توان برای آنها تاریخ انقضا تعریف کرد.
  • تولید پسورد یک بار مصرف یا یک روز مصرف
  • قابلیت غیر فعال کردن اختیاری موس و کیبورد هنگام انجام عملیتهای نگهداری
  • امکانات تنظیم ...
  • تولید فایل نصب از پیش تنظیم شده
  • تنظیم درایو های Freeze و Thaw از قبل
  • زمان بندی برای ریستارت یا شات دان خودکار کامپیوتر
  • تنظیم برای خاموش شدن کامپیوتر بعد از مدت بیکاری
  • تنظیم زمان بندی خودکار برای خارج شدن از حالت فریز و انجام Windows updates یا update antivirus definitions و ...
  • امکانات انعطاف پذیری ...
  • ایجاد درایو مجازی که میتواند جهت قرار دادن Save ها و فایل ها و برنامه هایی که مایل هستید استفاده شود
  • تنظیم حجم و فایل سیستم درایو مجازی FAT ، FAT32 ، NTFS -
  • آیکون Deep Freeze 6.0 در Tray مشاهده شود یا خیر
  • تنظیم از راه دور توسط Console یا Command Line
  • مدیریت متمرکز

پسورد فایل فشرده :‌copynet

حجم فایل 20.7 مگابایت

فریز کردن ویندوز در مقابل تغییرات کاربران



موضوع:فیلم برداری از ویندوز | نویسنده: جواد سقای حسینی

کاربران کامپیوتر بر اساس نیازهای مختلف امروزه به دنبال ضبط تصاویر و عکی از محیط صفحه نمایش می باشند. یکی از بیشترین نیازهای قابل مشاهده تهیه فیلم های آموزشی از نرم افزار های مختلف می باشد. به کمک فیلم های آموزشی ، بیننده و کارآموز با محیط نرم افزار آشنا شده و به صورت نیمه عملی طرز کار با نرم افزار ها را فرا میگیرد. امروزه اکثر سایت هایی که در زمینه آموزش الکترونیک فعالیت می کنند از این روش برای بیان مطالب خود استفاده می کنند. برای فیلم برداری از محیط صفحه نمایش و عکس گرفتن از آن برنامه های متعددی وجود دارد.

 در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که از قابلیت های چشم گیری استفاده می کند.

نرم افزار فیلم برداری و عکس برداری از محیط ویندوز

 

SnagIt محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری ازصفحه نمایش و انجام کارها و ویرایش های مربوطه است . این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط صفحه نمایش همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت می دهد و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند . توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار است .

 

توسط این نرم افزار شما می توانید یادداشت هایی را با افکت ها گوناگون در هنگام ضبط تصاویر بر روی فیلم قرار دهید و به توضیحات خود آن را اضافه کنید. همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار توانایی ضبط تصاویر از یک محیط مشخص شده می باشد.

 تعدادی از ویژگی های این نرم افزار بدین شرح است:

به اشتراک گذاری آسان از طریق ایمیل : به آسانی در هنگام کار با محیط هر نرم افزاری که باشید, SnagIt قادر به عکس برداری از صفحه و زمان مورد نظر شما همراه با ویرایش آن است و بلافاصله تنها با یک عملیات ساده Drag&Drop قادر به اضافه کردن این تصویر به متن ایمیل خود خواهید بود .
دادن خلاقیت های فایل فلش به تصویر گرفته شده ی شما : ویراستار این نرم افزار قادر به انجام ویرایش ها, دادن افکت ها, اضافه کردن ویدیو و یا ایجاد اسلاید شو های متفاوت در تصاویر است و می تواند آنها به صورت فایل SWF فلش ذخیره کند!
ضبط تصاویر صفحه نمایش همراه با تمامی جزییات : نرم افزار قادر به ضبط تمامی جزییات, عنوان ها, نشانه ی موس و هر آن چه با چشم در صفحه ی صفحه نمایش می بینید است .

 

 

پسورد فایل فشرده : copynet

لینک دانلود مستقیم

حجم فایل 27.2 مگابایت



موضوع:نرم افزارهای بلوتوث | نویسنده: جواد سقای حسینی

نرم افزار بدست آوردن شماره همراه با بلوتوث

  x2blue یکی از جالب ترین نرم افزار های کار با بلوتوث است که به شما امکان کنترل دیگر تلفن های همراه را از طریق بلوتوث می دهد.از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به به دست آوردن شماره  تلفن دیگر موبایل ها از طریق بلوتوث اشاره نمود.لازم به ذکر است که این نرم افزار بر روی تمامی گوشی هایی که پلتفرم جاوا را پشتیبانی می کنند قابل اجراست.بعد از دانلود این نرم افزار، دو فایل وجود دارد که یکی از آنها برای گوشی های نوکیا و دیگری برای گوشی های سونی اریکسون است.

لینک دانلود مستقیم

 


پسورد فایل فشرده :copynet

 دانلود نرم افزار x2blue  

 



موضوع:نرم افزارهای برش فیلم | نویسنده: جواد سقای حسینی

نرم افزار حرفه ای برش فیلمSpeed Video Splitter 4.3.38

 

لینک دانلود مستقیم

 

 

 

نرم افزار Speed Video Splitter  نرم افزار کم حجم ولی قدرتمندی است که می تواند فیلم ها و آهنگ های ما را برش دهد و جایگزین نرم افزار vd cutter معروف باشد چون دیگر این نرم افزار از فرمت های جدید پشتیبانی نمی کند و حجم آن زیاد شده است و کرک کردن آن مشکل می باشد . این نرم افزار با کاربری راحت می تواند اکثر فرمت های رایج را پشتیانی کند .در این میان از سرعت برش این نرم افزار هم نباید به راحتی گذر کرد . و با الگوریتم خاص خودش سرعت مناسبی نسبت به رقبای خود دارد . و می توان آن را به عنوان بهترن نرم افزار برش فایل های مولتی مدیا دانست .مطمئناً اکثر کسانی که با کار مونتاژ سرکار دارند به نرم افزار احتیاج پیدا می کنند . 

 

پسورد فایل فشرده : copynet

حجم فایل :‌6.6 مگابایت

لینک دانلود مستقیم

 

 



موضوع:تبدیل pdf به ورد | نویسنده: جواد سقای حسینی

نرم افزار تبدیل متن اسکن شده  و PDF به ورد با قابلیت پشیتیانی از زبان فارسی

با استفاده از این نرم افزار می توانید از متون خود اسکن تهیه کرده و یا متن فایل های PDF فارسی و انگلیسی و چندین زبان مختلف خود را وارد این نرم افزار کرده و به متن فارسی قابل ویرایش در برنامه Word‌ و … تبدیل کنید.از این برنامه برای تشخیص متن و کاراکتر در صفحات نوشته شده به زبان فارسی و اسکن شده به صورت عکس و تبدیل آن به فایل متنی قابل ویرایش نیز می توان استفاده کرد.

 

نرم افزار تبدیل متن اسکن شده به ورد

امکانات نرم افزار:

- پشتیبانی از زبان های فارسی و عربی و عبری و انگلیسی و 120 زبان دیگر

- بهترین کیفیت در OCR در زبان های مختلف به خصوص انگلیسی

- قابلیت تفکیک متن از عکس در هنگام تشخیص و OCR کردن آن

- کار با فایلهای PDF و تبدیل PDF به عکس

- فشرده سازی فایلهای PDF بدون کاهش کیفیت

- تبدیل چندین فایل عکس و PDF به متن در یک زمان و یک دفعه

- جدا کردن صفحات بر اساس 147 فرمت بار کد

- پشتیبانی از فرکت های مختلف عکس مانند JPG و BMP‌ و DJVU و TIFF و JPEG و ….

- خروجی مستقیم به برنامه های آفیس 97 تا 2003 و 2010 و 2007

- دادن خروجی به برنامه های Word و Excel و Firefox و Internet Explorer و WordPad و Open Office و ….

- نمایش منو های برنامه در 21 زبان

و...

پسورد فایل فشرده : copynet

حجم فایل :104 مگابایت

 

لینک دانلود مستقیم

روش نصب :

 در حین نصب سریالی پرسیده می شود که همراه فایل نصبی آورده شده است.

 این نسخه Corporate Edition است و دارای بالاترین امکانات است.

برای تشخیص بهتر، عکس باید حداقل دارای کیفیت 300 dpi باشد.

برنامه Full است و نیازی به کرک ندارد و هیچ گونه محدودیت زمانی و ساختاری ندارد.

این نرم افزار با متون انگلیسی تا 90% درست عمل می کند ولی با متون فارسی و فونتهایی که حالت هندسی دارند تا 60 تا 70 درصد درست عمل می کند.

 

مشاهده آموزش تصویری READIRIS 12ME



موضوع: | نویسنده: جواد سقای حسینی
 دانلود Google Drive v1.0.2975.8828 نرم افزار گوگل درایو
گوگل درایو یک فضای ابری 5 گیگابایتی رایگان برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی است که همیشه و در همه جا در دسترس شماست. امکاناتی که گوگل برای گوگل درایو در نظر گرفته ، این سرویس را جذاب تر و انعطاف پذیر تر از سرویس های مشابه مثل DropBox , SkyDrive و ... کرده است. گوگل درایو به تمامی کاربرانش 5 گیگابایت فضای رایگان ارائه می دهد که با استفاده از نرم افزار گوگل درایو، که امروز در میهن دانلود برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم می توانید اطلاعات خود را در این فضا ذخیره کرده و در هر مکان که نیاز داشتید بتوانید از اطلاعات خود استفاده کنید. سرویس Google Drive روی تمامی سیستم عامل ها اعم از ویندوز ، کروم ، مک ، iOS ، لینوکس و تلفن های همراه و تبلت ها مثل IPhone , IPad , Android Devices قابل استفاده است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ویژگی های سرویس Google Drive :
5 گیگابایت فضای ابری رایگان
آپتایم 99?9% ؛ همیشه و همه جا در دسترس
فضای بسیار امن برای فایل های شخصی
امکان اشتراک گذاری فایل ها با دوستان
بحث و گفتگو پیرامون فایلها
جستجوی بسیار قدرتمند فایلها
امکان نمایش فرمت های مختلف فایلها
امکان استفاده از نرم افزار ها؛بدون نیاز به نصب و بصورت آنلاین
بازگشت پذیری تغییرات
آدرس سرویس : Drive.Google.Com

راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
این نرم افزار به صورت رایگان بوده و نیازی به رجیستر ندارد.
برای استفاده از سرویس می بایستی با اکانت جی میل خود این سرویس
به آدرس Drive.Google.Com را فعال کنید.

لینک دانلود مستقیم

پسورد فایل فشرده :copynet

آموزش استفاده از نرم افزار



موضوع:نرم افزارهای فرمت و تعمیر | نویسنده: جواد سقای حسینی

شاید برای شما هم پیش آمده که فلش مموری شما پیغام عدم کپی می دهد و نمی توان به آن فایلی اضافه کرد و نه می توان اطلاعات آن را پاک یا فرمت کرد و خیلی ها با دیدن این اتقاق بعد از مدتی این فلش ها را به خاطر اینکه فکر می کنند سوخته اند دور می اندازند (حتی خودم من هم چند تایی را اوائل دور انداختم ) اما کمی صبر کنید در این قسمت می خواهم نرم افزار را به شما معرفی کنم که تا 80 درصد این گونه فلش را تعمیر می کند . در اصل این اتفاق که برای فلش می افتد در اصطلاح به آن رایت پرداکت گفته می شود و معمولاً به خاطر عملکرد بعضی از ویروس ها و یا safe نکردن فلش قبل از در آوردن از سیستم می افتد . این نرم افزار کوچک ولی قدرتمند(Repair_v2.9.1.1) می تواند این مشکل را حل کند و فلش را فرمت نماید. کار با آن آسان است و نیازی به آموزش ندارد و پس از نصب فقط کافی است که فلش را به سیستم وصل کنید اگر نرم افزار توانست فلش را تعمیر کند گزینه فرمت فعال می شود . ولی اگر نتوانست ساپورت کند اخطار عدم ساپورت می دهد .

 

پسورد فایل :copynet

 



<      1   2   3   4   5   >>   >
تبلیغات