سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کپی نت - دانلود

اینجانب جــواد سقـای حسینـی مـدیریـت مجموعه سـایتهـای کپـی نت مرند ،علاقه مند هستم دانشی را که می آموزم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از ایـن کـــار لـذت خـاصی مـی بــرم امیداورم در ایــن سایت اوقات خوشــی داشتـه باشیـــد و از مطـالــــــب استفاده ببرید .

صفحه خانگی اضافه به علاقمندی ها نقشه سایت
تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

درباره ما

کپــی نــت دانلـــود نــرم افزار +آموزش

چت روم


 

امکانات دیگر



بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 194330

 

معرفی سایت به دوستان

 
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:


Powered by ParsTools

خوش آمدید
تبلیغات
موضوع: | نویسنده: جواد سقای حسینی

دانلود نرم افزار مبدل پاورپوینت  5.2   Leawo PowerPoint to Video

دانلود نرم افزار تبدیل پاورپوینت به فیلم


ویدئو به جای پاورپوینت
Leawo PowerPoint to Video ابزاری منحصر به فرد نرم افزار قدرتمند بوده و امکانات فراوان را در اختیارتان قرار میدهد تا فایلهای پاورپوینت خود در نسخه های مختلف را به ویدئوهای قابل پخش در دستگا ههای پخش ویدئویی تبدیل کنید. به کمک این نرم افزار همه فایل های پاورپوینت قابلیت تبدیل به فایل های ویدئویی خواهند داشت و شما می توانید از تمام افک تها و امکانات موجود در این نرم افزار نیز در ساخت اسلایدهای خود کمک بگیرید.

 

امکانات این نرم افزار :

می توانید فایل های موردنظر خود را به 32 فرمت ویدئویی مختلف تبدیل کرده و آنها را در دستگاه های مختلف به نمایش درآورید. همچنین می توانید موزیک موجود روی این فایل ها را از آنها استخراج کرده و در فرم تهای مختلفی همچونMP3 AAC,AC3, WAV و... روی هارد دیسک رایانه ذخیره کنید.

پشتیبانی از فایل های پاورپوینت ایجاد شده توسط نسخه های مختلف مجموعه نرم افزاری آفیس است. پشتیبانی از نسخه های 32 و 64 بیت و پاورپوینت 2013،2010 ،2007 2000،2003 ،2002 ،سازگاری کامل با فرمت های مختلف فایلهای پاورپوینت اعم ازppt,.pps,.pot,.pptx,.ppsx,.potx, .potm .

این نر مافزار به شما اطمینان م یدهد فایل ویدئویی هیچ تفاوتی با فایل پاورپوینت شما ندارد. حفظ کیفیت بالای تصاویر و پشتیبانی کامل از تمامی افک تها از جمله ویژگ یهای منحصرب هفرد این نر مافزار است.

از دیگر امکانات قابل ذکر در این نرم افزار، وجود فهرست کاملی از انواع و بسرویسها و دستگا ههای پخش فایلهای ویدئویی است. و انتخاب فرمنت مناسب را به  خود نرم افزار محول کنید.
اگر با فرم تهای قابل پخش در دستگا ههایی همچون ,iPod, iPad, iPhone, PSP, PS3 آشنایی ندارید و م یخواهید فایل XBOX ویدئویی خود را در این دستگاه ها پخش کنید، میتوانید از فهرست دستگاه های موجود در بهترین فرمت قابل نمایش توسط آن دستگاه را نرم افزار در اختیار شما قرار م یدهد.
حفاظت دیجیتالی
نرم افزار این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا براحتی لوگو یا متن to Video موردنظرتان را نیز به صورت نشان های آبکی روی فری مهای ویدئوی نهایی قرار داده و به این ترتیب از حقوق مالکیت اثر خود حفاظت کنید. تبدیل همزمان فای لهای پاورپوینت به یک فایل ویدئویی یا فایل های ویدئویی مجزا، بدون محدودیت در تعداد فایل فراخوانی شده در نرم افزار و پردازش سریع عملیات همراه با پخش پیش نمایشی از فایل پاورپوینت هنگام عملیات تبدیل،

قابل نصب بروی  همه نسخه های سیستم عامل ویندوز قابل اجراست و می توانید نسخه کاملا رایگان آن را بدون محدودیت زمانی و با محدویت در برخی امکانات از جمله محدودیت در تعداد پردازش همزمان و محدودیت در فرمت فایل های خروجی،

 

پسورد فایل فشرده :copynet

 

دانلود مستقیم از کپی نت دانلود



تبلیغات